Skolen er bemannet fra kl. 09.00 - 14.30 alle hverdager i juli. Skolen kan i dette tidsrommet kontaktes på 478 75 101.
Er du avgangselev i år og skal hente vitnemål, kan du komme innom skolen mellom kl. 09.00 - 14.30 alle hverdager i juli.
Dersom du trenger hjelp til andre ting knyttet til vitnemål som ikke kan vente til høsten, kan du kontakte Utdanningsetaten på Helsfyr fra mandag 6. juli til fredag 31. juli fra kl. 12-15. Telefonnummeret dit er 960 91 800.
