Innsøking med fortrinnsrett i VIGO

Inntak med innsøkningsfrist 1. februar

Innsøkningskoder i VIGO:

• Særskilte tilrettelagte grupper vil fra og med skoleåret 2017/2018 ikke være søkbare i VIGO
  • De samme særskilte tilrettelagte gruppene vil imidlertid fortsatt eksistere på Hartvig Nissens skole

Hovedkategorisering av det særskilte tilbudet på Hartvig Nissens skole er:

• Alle søkere må sette opp ordinære programområder i VIGO
  • Søkeren må søke til ordinære programområder i VIGO, selv om hun/han ønsker om særskilt tilrettelagt gruppe (4.gruppe /8.gruppe)
  • På papirskjemaet angir søker om han/hun ønsker særskilt tilrettelagt gruppe og til hvilken gruppe.
    • På Hartvig Nissens skole blir organiseringen definert inn under kategorien T = tilrettelagt gruppe med kodene:
  • STUDIESPESIALISERING
      • 4-gruppe: kode 1STUSPHTA1
        • (vi har IKKE arbeidstrening inn i kurset - det er grunnleggende fagopplæring med individuell opplæringsplan)
      • 8.gruppe: kode 1STUSPHT-1
        • (fagopplæring  ungdomstrinn - videregående trinn m/individuell opplæringsplan)

• STUDIESPESIALISERING m/programområdet musikk, dans og drama:
    • 8.gruppe: kode MDMDD1HT-1