Åpen dag for studie og drama 20.1

Montage fra tidligere åpen dag

Velkommen til digital åpen dag på Hartvig Nissen. Åpen dag varer fra klokken 16.00 til klokken 19.00, men tanken er at ditt besøk vil være på cirka en time. Det er flere møter som skjer til bestemte tidspunkter, og andre ting som du kan klikke inn på når det passer for deg. Se gjennom planen under for hva som skjer når og hva du bør få med deg. Velkommen til Nissen!

(Trykk på lenkene i programmet for å komme til det aktuelle Teams møtet)

Vil du se videoen i høyere oppløsning ?

Flere videoer ser du lenger ned.

1600-1615

Velkommen til Nissen, med skolens rektor. Dette er et Teams Live arrangement. Det er mulig å sende inn spørsmål eller kommentar via chat.

1615-1645

Bli kjent med Nissen via Teams med elevguider – du blir satt i mindre grupper sammen med elevguider og får mulighet til å stille spørsmål og høre direkte fra Nissen elever.

1645-1700

Hvordan er det å starte på Nissen, med Vg1-kontaktlærere. Dette er et Teams Live arrangement. Det er mulig å sende inn spørsmål eller kommentar via chat.

1700-1715

1715-1745

1715-1815

Møte med revysjefene. Her kan du få vite hvordan det er å være involvert i revyen på Nissen. Dette er et vanlig Teamsmøte så du kan stille spørsmål og man kan prate med revysjefene.

1745-1800

1800-1815

1815-1845

1845-1900

Test deg selv i en kunnskapsquiz om Hartvig Nissen.

Introduksjonsvideo for drama på Nissen

Det beste med Nissen videointervju av tidligere elever

Dramaelev Aurora snakker om dramalinja på Nissen

Her er noen teatersnutter (5-min) fra Vg1 Drama, Bukkene Bruse, Jack og Bønnestengelen, Stjernesludd, Frost, Hula Hula hele Jula.

Vil du se en teaterforestilling ta en titt på Hellige tre kongers aften, eller Romeo og Julie