Avslutning for Vg3 2021 - Ny tid

A-bygning

I henhold til gjeldende smittevernregler har vi dessverre bare lov til å samle en og en klasse med foresatte til stede. Vi fordeler derfor avslutningene våre over 3 kvelder i uke 24, og med 2 seremonier hver av kveldene. Avslutningen vil foregå i skolegården foran skolens A-bygg.
Vi inviterer med dette den aktuelle klassen med foresatte til avslutning på oppgitt tidspunkt. Hver elev kan ha med seg inntil 2 gjester. Vi setter pris på at man pynter seg litt 😊 Det blir taler og underholdningsinnslag, samt litt mingling og noen overraskelser i forkant, i tillegg til selve vitnemålsutdelingen.
Regler om avstand gjelder, men familiemedlemmer fra samme kohort kan stå tettere på hverandre. Det er kun elevene som får sitteplass.

Tirsdag 15.06:
Kl.18.00: 3MDG og STS
Kl. 19.30: 3MDH

*Nye tider*

Onsdag 16.06:
Kl. 19.00: 3STE og 3STB

Torsdag 17.06:
Kl. 19.00: 3STA, 3STD og 3STC

Dersom vi før helgen får beskjed om at Oslo kommune åpner opp for å ha flere personer samlet på arrangement utendørs, vil vi slå sammen de to/ tre klassene pr. kveld til 1 seremoni. Klassene 3MDH, 3STB og 3STC vil da altså få endret tid til kl. 19.00.
Vi skal gjøre det vi kan for at det blir verdige og statelige avslutninger i skolegården vår.
VELKOMMEN.