Avslutninger for Vg3

A-bygning

Som en følge av korona og smittevernreglene, må dessverre årets avslutninger bli litt annerledes enn våre tradisjoner tilsier.

For elever på programområde Musikk, dans og drama og programområde Studiespesialiserende, legger vi opp til todelte avslutninger for klassene våre i år, en del i klasserommet med kontaktlærer og en del i skolegården sammen med en eller to andre klasser. Til denne delen inviterer vi også foresatte.

Vi tar utgangspunkt i at smittevernreglene mykes opp noe fra 15.juni, slik at vi kan samle inntil 200 personer samtidig. I lys av dette, må vi dessverre begrense antall gjester per avgangselev på ST og MD til 2 personer, til arrangementet i skolegården.

Elever på tilrettelagt avdeling kan ha med hele familien sin, da dette dreier seg om en mindre gruppe elever.

Dersom smitteverntiltakene likevel ikke endres til at arrangement kan ha inntil 200 personer samlet, så må hele avslutningen foregå i klasserommene våre.  Da må vi dessverre begrense oss til kun elever og lærere.

Elever med familier på tilrettelagt avdeling har sin avslutning tirsdag 16.juni fra kl 18.00 i skolegården.

Egen invitasjon vil komme.

3MDG og 3MDH har sin avslutning onsdag 17.juni fra kl. 18. 00

Foresatte inviteres til skolegården fra kl. 18.45.

3STB og 3STC har sin avslutning torsdag 18.juni fra kl. 18.00

Foresatte inviteres til skolegården fra kl. 18.45

3STA, 3STD og 3STE har sin avslutning torsdag 18.juni fra kl. 18.30

Foresatte inviteres til skolegården fra kl. 19.30

Første del av avslutningen i klasserommene inneholder enkel matservering, og er en mer intim samling kun for klassens elever og kontaktlærerne.

Andre del vil foregå i skolegården og inneholder taler, kunstneriske innslag og vitnemålsoverrekkelse.

Velkommen til avslutning, og heldigvis ser værvarselet lovende ut.

Antrekk; Pent